Reklamačný poriadok
Reklamačný poriadok
Tento reklamačný poriadok upravuje podmienky reklamácie tovaru zakúpeného prostredníctvom e-shopu www.peknyzvuk.sk, ktorý prevádzkuje spoločnosť INDUSTRIAL AUDIO s. r. o., Černyševského 1282/39, Bratislava - Petržalka 851 01, IČO: 50 734 211 (ďalej len „predávajúci“).
1. Prevzatie tovaru
Kupujúci je povinný tovar pri prevzatí od kuriéra starostlivo skontrolovať, a to najmä:
-
neporušenosť vonkajšieho obalu,
-
fyzické poškodenie tovaru,
-
kompletnosť dodávky podľa dodacieho listu/faktúry.
Ak je obal viditeľne poškodený, odporúčame tovar nepreberať alebo s kuriérom spísať zápis o škode. Následne nás, prosím, kontaktujte bezodkladne e-mailom na info@peknyzvuk.sk alebo telefonicky.
2. Záručná doba
Na tovar sa vzťahuje zákonná záručná doba:
-
24 mesiacov pre spotrebiteľa,
-
12 mesiacov pre podnikateľov (pri nákupe na IČO, ak nie je uvedené inak).
Niektoré produkty môžu mať dlhšiu záručnú dobu poskytovanú priamo výrobcom – túto informáciu uvádzame v popise produktu alebo záručnom liste.
Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru kupujúcim.
3. Zánik nároku na záruku
Nárok na bezplatnú opravu alebo výmenu zaniká, ak:
-
došlo k mechanickému poškodeniu tovaru po jeho prevzatí,
-
bola vykonaná neodborná manipulácia, inštalácia alebo zásah do zariadenia,
-
sa závada vyskytla v dôsledku nevhodného používania, nedodržania návodu alebo prepätia,
-
bolo zariadenie vystavené extrémnym podmienkam (vlhkosť, teplo, prach, vibrácie),
-
bolo použité s nekompatibilným príslušenstvom alebo napájané nevhodným zdrojom.
4. Postup reklamácie
-
Reklamáciu je potrebné uplatniť bez zbytočného odkladu po zistení vady. Aby sa celý proces čo najviac urýchlil je potrebné zaslanie detailných informácií + fotografií vady e-mailom na reklamacie@peknyzvuk.sk
-
Uveďte:
-
číslo objednávky alebo faktúry,
-
popis závady,
-
fotografiu (ak je relevantné),
-
kontaktné údaje.
-
-
Po odsúhlasení reklamácie zašleme pokyny k odoslaniu tovaru na našu adresu.
-
Tovar starostlivo zabaľte, priložte kópiu dokladu o kúpe a stručný popis závady.
5. Lehota na vybavenie reklamácie
-
Reklamáciu vybavíme najneskôr do 30 dní od jej uplatnenia, najčastejšie však oveľa skôr.
-
V prípade opravy/servisu odosielame tovar výrobcom alebo autorizovanému servisu.
-
O priebehu a výsledku reklamácie budete informovaní e-mailom alebo telefonicky.
6. Možnosti riešenia reklamácie
V závislosti od charakteru vady má kupujúci nárok na:
-
bezplatnú opravu,
-
výmenu tovaru,
-
primeranú zľavu z ceny,
-
vrátenie kúpnej ceny (pri opakovanej alebo neodstrániteľnej vade).
7. Záverečné ustanovenia
Tento reklamačný poriadok je súčasťou Všeobecných obchodných podmienok. Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu tohto reklamačného poriadku. Aktuálna verzia je vždy dostupná na webovej stránke e-shopu.